Followers

Thursday, June 24, 2010

Maafkan aku..

Peperiksaan yang baru berlalu sememangnya melahirkan impak yang besar terhadap diri saya. Baru kini saya tersedar bahawa persediaan last-minute bukanlah satu yang bagus dan ia memanglah bukan salah satu dari ciri-ciri saya. Ditambah lagi dengan madah yang hanya berintikan fakta semata-mata, ia memang menghasilkan tekanan yang amat berat ke atas diri saya. Jadi, saya ingin meminta maaf jika ada terkasar bahasa atau secara tidak sengaja mengguris perasaan sesiapa ketika dalam tempoh imtihan. Sememangnya tekanan yang berat itu telah menyebabkan saya terkadang gagal mengawal emosi sendiri. Bila difikirkan semula, perkara yang remeh temeh yang biasanya tidak menimbulkan kemarahan saya telah membuatkan saya bermasam muka. Jadi, sekali lagi saya memohon maaf. Sama-samalah kita saling memaafi.



5 comments:

Cahayamylife said...

thumbs up la coz boleh facing dengan maddah yang all bout fact.

Ahmad Nordinie said...

hmm..
jawab tu mmg la boleh..
tp xtaula natijah mcm mana..
harap2 ok la..
:D

hafizi tajuddin said...

mabruk la calon anugerah khas konvo 2010..

Cahayamylife said...

means sekarang dah habis la kan?

Ahmad Nordinie said...

alhamdulillah..
selesai sudah...
:D

Related Posts with Thumbnails