Followers

Saturday, January 29, 2011

BLOG BARU????


Saya telah diberikan satu blog baru. Wordpress. Walaupun sebenarnya keinginan saya untuk terus berblogging telah pudar, namun setelah diberi blog yang baru ini ia telah kembali menyemarakkan keinginan saya untuk terus menjadi blogger boy. Maklumlah, saya sekarang ini menetap di Bukit Beruntung. Rumah tersebut tidak dilengkapi kemudahan internet. Jadi, faham-faham sajalah.

Satu perbezaan yang saya buat di blog tersebut adalah saya akan menulis dengan lebih santai. Kalau di blog ini saya biasanya menulis ayat-ayat yang berunsurkan serius, saya akan mencuba untuk menulis di blog tersebut dengan cara yang lebih ringan. Walaupun saya bukanlah bijak sangat menulis, tapi di mana ada kemahuan, pastinya di situ ada jalan.

Bila diperhatikan gaya bahasa yang berbeza di blog sana, jangan pula salah sangka atau berburuk sangka dengan saya. Saya sedang mencuba untuk meneroka sesuatu yang baru dalam hidup saya.

Oh ya, untuk mengunjungi blog tersebut silalah klik link yang di bawah ini ya. Jangan lupa tinggalkan komen dan like blog tersebut.

No comments:

Related Posts with Thumbnails