Followers

Tuesday, January 1, 2013

Kembali untuk ke sekian kalinya



Kalau diikutkan hati, memang banyak sungguh benda yang nak ditulis. Dah setahun tak menulis kat sini kan, jadi memang banyak betul perkara yang dah berlaku. Yang sedih, yang happy, yang buat aku jadi bingung, jadi stress, n macam-macam lagi la. 

By the way, sebelum saya membebel panjang-panjang, selamat tahun baru ye. Pastikan tahun ini lagi baik dari yang sudah-sudah. Azam saya? Saya nak kumpul RM 50,000. Tapi saya masih belum bekerja. Macam mana tu ye? Apa-apa pun, saya akan pastikan saya mampu kumpul duit macam tu. Rezeki ada di mana-mana.

Saya amat bersyukur buat masa ini, kerana begitu banyak perkara yang berlaku, kawan-kawan masih ada menyokong di belakang. Saat susah, senang mereka sentiasa ada. Terima kasih diucapkan. Jasa kalian, hanya tuhan yang mampu membalas.

Mungkin selepas ini, saya akan kembali aktif berblogging. Cuma saya tidak begitu bijak untuk membuatkan isi blog ini menjadi lebih menarik. Tambahan pula sudah begitu lama tidak menulis di sini, jadi saya agak bingung bagaimana untuk memulakan penulisan. 

Apa-apapun, terima kasih kepada yang sudi membaca, atau yang sekadar melawat meninggalkan jejak. :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails