Followers

Wednesday, July 21, 2010

Dengarkanlah rintihan hatiku..


Well, sebelum apa-apa, saya nak minta maaf terlebih dahulu kerana lama rasanya tak mengupdate kan blog ini. Mesti ramai yang ternanti-nanti. Hehe. Saya pun tak tau la berapa ramai yang baca blog ni. Jadi, tak kisahla ada yang baca atau tak, saya tetap nak minta maaf.

Sepanjang minggu lepas, aktiviti saya agak padat. Bermula dengan Hari Keluarga anjurah Rumah Negeri Sembilan Kaherah, diikuti pula dengan keluarnya natijah peperiksaan saya. Itu semua menyebabkan saya tidak senang duduk. Kemudian, keadaan kesihatan saya yang tidak menentu membantutkan lagi semangat saya untuk meluahkan entry baru. Malahan, ketika entry ini sedang ditulis, saya masih belum sembuh sepenuhnya. Doa-doakanlah saya ye!

Sebenarnya, kalau diikutkan hati, memang terlampau banyak cerita yang ingin saya tuliskan di sini, namun kepala yang terasa amat berat ini tidak mengizinkan. Mungkin kita boleh berkongsi cerita di entry akan datang. Itupun kalau saya masih bersemangat untuk bercerita. Oh ya! Sebelum saya terlupa, ingin saya nasihatkan kepada para mahasiswa atau mahasiswi Malaysia yang berada di Mesir dan ingin pulang bercuti di tanah air, jauhkanlah dari membeli tiket Egypt Air. Bukanlah saya menggalakkan anda untuk memboikot syarikat penerbangan tempatan, tetapi masalah yang sering timbul sejak akhir-akhir ini membuatkan saya tidak senang duduk selagi tidak menyebarkannya.

Di sini juga saya ingin mengucapkan takziah kepada saudara Tariq yang baru kehilangan ibunya. Semoga beliau tabah dalam menghadapi dugaan tersebut. Kuatkan semangat, tabahkan diri, banyakkan berdoa semoga ruh ibunya ditempatkan bersama para hamba-Nya yang soleh lagi diredhai.

Saya rasa cukuplah saya menulis sampai di sini sahaja. Kalau tulis panjang-panjang pun, nanti orang naik menyampah. Hihi. Sekian. Wassalam..

2 comments:

Anonymous said...

syafakallahu'afak =)
a/s

Ahmad Nordinie said...

syukran
:D

Related Posts with Thumbnails