Followers

Monday, April 12, 2010

New Layout..?


“Tukar la blog ni, da macam perempuan aku tengok”



Serta merta terasa macam ada sebuah batu yang besar dibaling betul-betul kat muka. Bila dah kene “sound tepek” macam tu memang tak tau la nak letak muka kat mana. So, pagi ni, dengan semangat yang tak berapa nak kuat, saya dengan ‘macho’nya telah mendelete layout yang lama. Dah terdelete tu, tetiba pulak malas rasanya nak buat. Sudahnya, terbiarlah blog saya macam ni. Hehe.



Saya akan buat sikit-sikit, dan harapannya komen yang kat atas tu tak kedengaran lagi.. huhu..

2 comments:

[sYeKhuL IsLaM] said...

haha..mntop mu dini..
spe yg "sound tepek" mu tu?
meh aku nk tumbuk bdk tu..haha

Ahmad Nordinie said...

haha..
sudah gaharu cendana pula..
sudah tahu bertanya pula..
hihi
pikir2 sdiri la..
:p

Related Posts with Thumbnails